zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Kadencja 2010 - 2014
Rada Miejska w Sokółce
LV Sesja w dniu 5 lipca 2022, godz. 10:00
w trybie zdalnym, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Sokółce
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
Klauzula Rada Miejska (0,06MB)
Wnioske Burmistrza o zwołanie sesji (0,05MB)
Wnioski grupy radnych do Burmistrza i Przewodniczącego o ujęcie punktu w porządku obrad (0,14MB)
Zwołanie sesji (0,06MB)
2.
Projekt uchwały w sprawie członkostwa Gminy Sokółka w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Kraina Czterech Kultur" z siedzibą w Sokółce w okresie programowania 2021-2027.
Projekt uchwały w sprawie członkostwa Gminy Sokółka w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Kraina Czterech Kultur z siedzibą w Sokółce w okresie programowania 2021-2027. (0,07MB)
Głosowanie jawne
( Projekt uchwały w sprawie członkostwa Gminy Sokółka w Stowarzyszeniu...)
3.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Sokółka na 2022 rok.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Sokółka na 2022 rok. (1,17MB)
Głosowanie jawne
( Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Sokółka na 2022 rok.)
4.
Powołanie komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia odwołania Przewodniczącego Rady Miejskiej w Sokółce.
5.
Projekt uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącego Rady Miejskiej w Sokółce Pana Piotra Karola Bujwickiego.
Projekt uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącego Rady Miejskiej w Sokółce Pana Piotra Karola Bujwickiego. (0,03MB)
Wnioski grupy radnych do Burmistrza i Przewodniczącego o ujęcie punktu w porządku obrad (0,14MB)
6.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 w Gminie Sokółka.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 w Gminie Sokółka. (0,19MB)
Głosowanie jawne
( Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego „Korpus Wspar...)
7.
Zamknięcie sesji.